• Appenta samen
  • Appenta overzicht
  • Home
  • Software Relatiebeheer

Appenta - Voor relatie- en contractbeheer

Nieuw: Appenta Contractbeheer

U bent kritisch ten aanzien van uw relaties, en dat is terecht. U wilt van uw leveranciers de beste dienstverlening voor een scherpe prijs, zodat u uw klanten zo goed mogelijk kunt bedienen. Beheer daarom uw contracten en de kwaliteit van de dienstverlening proactief. Appenta geeft u die mogelijkheid. Met Appenta brengt u kansen in kaart en waarborgt u dat afspraken worden nagekomen en contracten tijdig worden geëvalueerd. Appenta Contractbeheer is onderdeel van Appenta Relatiebeheer.

Appenta Relatiebeheer

Alle aandacht gaat naar de klant. Houdt daarom de focus op de klant. Appenta geeft u die mogelijkheid. Met Appenta brengt u kansen in kaart en waarborgt u dat afspraken met de klant worden nagekomen. Wat wil de klant? Wat zijn de behoeften? Hoe worden keuzes gemaakt? Wie beïnvloedt dat? Wat kan uw organisatie daarin betekenen? Welke stappen wilt u hierin zetten? Deze vragen bepalen of uw organisatie succesvol zal zijn. Met Appenta legt u deze situatie op een zeer gemakkelijke wijze vast, zodat u de focus op uw klant kunt houden.

Doen wat je belooft: Het klinkt zo eenvoudig en de klant verwacht dat ook. Appenta legt de verbinding tussen verkoop en levering. De levering (in producten, diensten of een combinatie ervan) wordt vastgelegd en de voortgang kan tot en met de facturatie eenvoudig worden bewaakt.

Samen, overzicht en eenvoud: Met Appenta houdt u de focus op uw klant!

Contractbeheer

Contractbeheer Business

  • Onbeperkt aantal gebruikers;
  • Relaties, adres, bereikbaarheid en alle overige voor u belangrijke info;
  • Contactpersonen met functie en bereikbaarheid;
  • Relatie tussen relaties;
  • Afspraken van u met de relatie en visa versa;
  • E-mail, brieven en andere schriftelijke communicatie van en naar uw klant;
  • Automatisch voorstel voor opvolging van acties;
  • Uitgebreide selecties t.b.v. inzicht en mailings;
  • Vastleggen van leveringen, contracten en diensten met automatische verloop waarschuwing;
  • Integratie met microsoft office.

€ 25,- p/maand
Per gebruiker

Relatiebeheer

Relatiebeheer Business

  • Onbeperkt aantal gebruikers;
  • Relaties, adres, bereikbaarheid en alle overige voor u belangrijke info;
  • Contactpersonen met functie en bereikbaarheid;
  • Relatie tussen relaties;
  • Afspraken van u met de relatie en visa versa;
  • E-mail, brieven en andere schriftelijke communicatie van en naar uw klant;
  • Automatisch voorstel voor opvolging van acties;
  • Offertes – met product en prijs en parameters om de scoring goed vast te leggen;
  • Uitgebreide selecties t.b.v. inzicht en mailings;
  • Vastleggen van leveringen, contracten en diensten met automatische verloop waarschuwing;
  • Integratie met microsoft office.

€ 30,- p/maand
Per gebruiker

Relatiebeheer

Relatiebeheer Enterprise

  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Relaties, adres, bereikbaarheid en alle overige voor u belangrijke info;
  • Contactpersonen met functie en bereikbaarheid;
  • Relatie tussen relaties;
  • Afspraken van u met de relatie en visa versa;
  • E-mail, brieven en andere schriftelijke communicatie van en naar uw klant;
  • Automatisch voorstel voor opvolging van acties;
  • Offertes – met product en prijs en parameters om de scoring goed vast te leggen;
  • Projecten beheren en factureren;
  • Uren bijhouden;
  • Medewerkerbeheer;
  • Uitgebreide selecties t.b.v. inzicht en mailings;
  • Vastleggen van leveringen, contracten en diensten met automatische verloop waarschuwing;
  • Integratie met microsoft office en exchange;
  • Integratie met lotus notes.

€ 50,- p/maand
Per gebruiker