• Appenta crm compact

Appenta Contractbeheer Business

U bent kritisch ten aanzien van uw relaties, en dat is terecht. U biedt uw relaties de beste dienstverlening voor een eerlijke prijs en verwacht van uw leveranciers hetzelfde. Beheer daarom uw contracten en de kwaliteit van de dienstverlening proactief. Appenta geeft u die mogelijkheid. Met Appenta brengt u kansen in kaart en waarborgt u dat afspraken worden nagekomen en contracten tijdig worden geëvalueerd.

Welke contracten heb ik? Zijn ze nog actueel? Kloppen de prijzen nog? Heb ik deze diensten in de toekomst nog nodig? Deze vragen bepalen of uw organisatie succesvol zal zijn. Met Appenta legt u deze situatie op een zeer gemakkelijke wijze vast, zodat u de focus op uw klant kunt houden.

Appenta ContractbeheerAppenta Contractbeheer

  • Alle gegevens van relaties en contactpersonen
  • Contracten met documenten, opzeg- en einddata
  • E-mail, brieven en andere communicatie met uw relaties
  • Proactieve signalering en automatisch voorstel voor opvolging van acties
  • Alle informatie overzichtelijk weergegeven
  • Praktische software die u inricht op uw werkprocessen
  • Beschikbaar in “the cloud” voor een redelijke prijs

Met Appenta Contractbeheer Business wordt alle informatie overzichtelijk weergegeven. Het is praktische software die u eenvoudig inricht op uw werkprocessen. Appenta Contractbeheer Business is beschikbaar in “the cloud” voor een redelijke prijs.

Eenvoud, overzicht en samen: Met Appenta heeft u uw contracten onder controle!

 Vraag demo aan Neem contact op

Contractbeheer

Contractbeheer Business

  • Onbeperkt aantal gebruikers;
  • Relaties, adres, bereikbaarheid en alle overige voor u belangrijke info;
  • Contactpersonen met functie en bereikbaarheid;
  • Relatie tussen relaties;
  • Afspraken van u met de relatie en visa versa;
  • E-mail, brieven en andere schriftelijke communicatie van en naar uw klant;
  • Automatisch voorstel voor opvolging van acties;
  • Uitgebreide selecties t.b.v. inzicht en mailings;
  • Vastleggen van leveringen, contracten en diensten met automatische verloop waarschuwing;
  • Integratie met microsoft office.

€ 25,- p/maand
Per gebruiker

Relatiebeheer

Relatiebeheer Business

  • Onbeperkt aantal gebruikers;
  • Relaties, adres, bereikbaarheid en alle overige voor u belangrijke info;
  • Contactpersonen met functie en bereikbaarheid;
  • Relatie tussen relaties;
  • Afspraken van u met de relatie en visa versa;
  • E-mail, brieven en andere schriftelijke communicatie van en naar uw klant;
  • Automatisch voorstel voor opvolging van acties;
  • Offertes – met product en prijs en parameters om de scoring goed vast te leggen;
  • Uitgebreide selecties t.b.v. inzicht en mailings;
  • Vastleggen van leveringen, contracten en diensten met automatische verloop waarschuwing;
  • Integratie met microsoft office.

€ 30,- p/maand
Per gebruiker

Relatiebeheer

Relatiebeheer Enterprise

  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Relaties, adres, bereikbaarheid en alle overige voor u belangrijke info;
  • Contactpersonen met functie en bereikbaarheid;
  • Relatie tussen relaties;
  • Afspraken van u met de relatie en visa versa;
  • E-mail, brieven en andere schriftelijke communicatie van en naar uw klant;
  • Automatisch voorstel voor opvolging van acties;
  • Offertes – met product en prijs en parameters om de scoring goed vast te leggen;
  • Projecten beheren en factureren;
  • Uren bijhouden;
  • Medewerkerbeheer;
  • Uitgebreide selecties t.b.v. inzicht en mailings;
  • Vastleggen van leveringen, contracten en diensten met automatische verloop waarschuwing;
  • Integratie met microsoft office en exchange;
  • Integratie met lotus notes.

€ 50,- p/maand
Per gebruiker